Uplaceret i Odense

Stald Sotto-ejede og -opdrættede Warren Buffet sluttede uden for præmierækken i Odense.

Med Patrick Larsen i sulkyen var Steen Juul-trænede Warren Buffet til start i Sprintermesteren på Fyens Væddeløbsbane, hvor parret fik en perfekt start på trods af spor 10 i anden række.

Warren Buffet kom fint igennem mellem heste og havnede i fjerde par indvendigt. Hesten kom fremad på sidste langside, men sluttede uden for præmierækken i 1.12,5/1640 meter auto.

Stald Sotto-delejede Lucky Mom skulle også have startet i Odense, men måtte udgå med feber.