På onsdag gør Stald Sotto-delejede Mazerati M I sin første start i tre måneder i Aalborg.
Nicklas Korfitsen-trænede Mazerati M I gør sin første start siden 13. marts, hvor den sluttede uplaceret i Skive. Nu er hesten atter klar til start, og det sker på Spar Nord Arena.
I forbindelse med Nicklas Korfitsens udelukkelse, er det Mads Henriksen, der sidder bag den svenskfødte hest, som har fået spor to over 2140 meter auto i Aalborg.